2011. december 3., szombat

Krém szél és nyál-sebesítette arcbőrre

Az én drágalátos kisfiam biciklivel jár a suliba és bizony ez a hideg jól kiszárította a szája körül a bőrét. Sajnos ő ezt tovább rontotta azzal, hogy elkezdte nyalogatni. Elég csúnya piros lett neki, így itt volt az ideje, hogy gyorsan készítsek neki is egy "saját" krémet:
10gr shea vajat olvasztottam fel gőz felett 5gr kakaóvajjal, majd 1 kiskanál olívaolajat kevertem bele , ill. egy fél kiskanálnyi aloe vera gélt kapargattam össze az egyik ablakpárkányon éldegélő aloe növénykénk leveléből.
Azt reméltem, hogy ezek mind ápolni, gyógyítani fogják a bőrét. De aztán jött a fiam és kikunyerálta, hogy rakjak bele illatot is, mert nagyon szereti őket. Így pluszban 1 csepp teafa illóolaj és 2 csepp citromolaj ment bele. A teafa a fertőtlenítés miatt, a citrom pedig a fiam egyik nagy kedvence.
Kis tégelybe raktam és még egyedi címkét is kapott a krém, a fiam pedig nagyon boldog, hogy most "csak neki" csináltam valami kencét és ráadásul még kenegetem is vele. A pirosság is szépen múlik.



Tisztában vagyok vele, hogy ennél sokkal jobban ápoló, gyógyító olajok is vannak, de nekem most ezek vannak itthon, ezekből kellett "varázsolnom".

Ui.: 2012.02.13. A múlt héten kidobtam a krémet, mert a fiam állandóan kinn felejtette a hűtőből és sajnos megpenészedett. Szóval ezt a krémet mindenképpen gyorsan  kell felhasználni és addig is hűtőben tárolni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése