2011. december 19., hétfő

Kiütések a krémtől

Éjjel vettem észre, hogy mivel az arcomat is bekentem az edényben maradt "popsikenőccsel" a szám mellett kipattogzott a bőröm. Először azt hittem, hogy herpesz, de aztán eszembejutott, hogy az egyik barátnőm, aki szintén most próbálkozik az otthoni kozmetikumkészítéssel, szintén így járt az egyik krémjével. Abban biztos voltam, hogy az olívaolajra, a teafaolajra, E-vitaminra nem vagyok allergiás, így csak a sheavaj maradt a gyanúsítottak listáján.
Beütöttem a keresőbe és többek között ezt találtam:
http://antalvali.com/comment/37985/shea-kiutesek-latex

A lényeg az, hogy a sheavaj méregteleníteni kezdi a bőrt és ettől a folyamattól jönnek ki ezek a kellemetlen kiütések, de ez idővel elmúlik.

Nagyon bízom benne, hogy a több ember tapasztalatai alapján leírt vélemény nálam és a barátnőmnél is működni fog.

Ui.: 2011.12.24. Beszéltem a barátnőmmel. Azt mondta, hogy neki biztosan nem a sheavajtól voltak a kiütések, mert korábban is ilyen alapú arckrémet használt minden probléma nélkül, inkább a narancs illóolajra gyanakszik.
Másrészt nekem meg biztos, hogy herpeszem van mégiscsak, annyira tipikus.... :-( vagy inkább :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése